X بستن تبلیغات

صلوات

X بستن تبلیغات
کلیپ لنگی گفتن سام درخشانی - arsha00
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ مردم نزد خداوند، کسی است که مردم از زبانش بترسند . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
جمعه 95 فروردین 27 , ساعت 10:50 عصر

سام درخشانی در برنامه زنده به هواداران پرسپولیس گفت:لنگی!

ورزش > لیگ برتر - سام درخشانی که به عنوان یک استقلالی به برنامه لیگ برتر رفته بود ، بعد از کلی کنترل کردنش بعد از باخت استقلال ، اشتباه بدی کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ بعد از اینکه پژمان بازغی روی خط برنامه ویژه پخش دربی آمد ، سام درخشانی استقلالی که حسابی زیر فشار بود و برای شکست تیمش ، حسابی از سوی رفیق قدیمی اش کامبیز دیرباز ، زیر فشار بود و مدام برایش 4 و 6 می کردند و می گفتند دیگر استقلالی ها عددی ندارند تا به آن بنازند! وقتی بازغی روی خط آمد و شروع به کری خواندن برای پیروزی تیم محبوبش کرد ، گفت پژمان بازغی لنگی است. واژه ای که خیلی سریع با واکنش بازغی روبرو شد و البته پیمان یوسفی هم به درخشانی با ایما و اشاره گفت حرف خوبی نزده است!

سام درخشانی در برنامه زنده به هواداران پرسپولیس گفت:لنگی!

www.ghatreh.com/.../سام-درخشانی-برنامه-زنده-هواداران-... Translate this page
3 hours ago - سام درخشانی که به عنوان یک استقلالی به برنامه لیگ برتر رفته بود ، بعد از کلی کنترل کردنش بعد از باخت استقلال ، ا.

واقعیت درگیری سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل - آپارات

www.aparat.com/.../واقعیت_درگیری_سام_درخشانی_و... Translate this page
Mar 4, 2015 - نمناک صحنه هایی از درگیری لفظی سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل منتشر شده بود که در این ... از ایران بهشون خبر دادن که اینجا جو بر علیه شما شده و گفتن شما رفتین اونجا خوشگذرانی . ... کلیپبازیگران ایرانی در جام جهانی برزیل.

ویدئوی درگیری شدید لفظی سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل

www.video.momtaznews.com/ویدئوی-درگیری-شدید-... Translate this page
... آموزشی, متفرقه. شما اینجا هستید: خانه / هنری / ویدئوی درگیری شدید لفظی سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل ... کلیپ کچل کردن نیما فلاح توسط مهران مدیری در دورهمی. 15 فروردین 1395 ... الان اینهمه چرت گفتنی عده که چی مثلا؟اعصاب خودتونو براچی ...

ویدیو؛ وقتی سام درخشانی، پژمان بازغی را در شبکه سه لنگی ...

www.zamoune.com/news/1258162 Translate this page
ویدیو؛ وقتی سام درخشانی، پژمان بازغی را در شبکه سه لنگی صدا می زند! Vote ... کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و ...) ویدیو · ایران. برچسب‌ها: سام درخشانی.

wisgoon - ویسگون - حکایت پرسپولیس دربرابر استقلال شده ...

wisgoon.com › Pin › فوتبال Translate this page
Jun 9, 2015 - من دیگه حرفی برای گفتن ندارم لنگی ... سام درخشانی رو عشقه. 45 ... نمیدونم واسه چی دلخوشن این لنگیا به عدد 6 خب لنگی 6سال آسیا نرفتی.6سال. 31.

سام درخشانی - بانی فیلم و یه عالمه حرفهای ناگفته از پشت بام ...

pelan.tv/Show/429541/samderakhshani/سام-درخشانی Translate this page
سام درخشانی بانی فیلم و یه عالمه حرفهای ناگفته از پشت بام تهران و خوب بد .... خدایی فالو کنی خوشت میاد صفحه آنتی لنگی رو فالوووو کنید ?? ...... واقعا بعد از نقش آهی خیلیا رو دیدم چه توی آشناها چه توی پیجم که گفتن شما ثابت کردید که از ...

سام درخشانی - امروز مهمان کامبیز و لیندا در پشت بام تهران با ...

pelan.tv/Show/332753/samderakhshani/سام-درخشانی Translate this page
سام درخشانی امروز مهمان کامبیز و لیندا در پشت بام تهران با اندیشه .... ما به بازجویی عادت داریم!!! http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=12028 .... @mahdi.ehsaniyan.051 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ